Support

På Inet har vi serviceverkstäder och kunniga tekniker i alla våra butiker. Vi felsöker över 9 000 datorer och 15 000 datorkomponenter om året. Oavsett om du lämnar in din produkt i butik eller skickar in den så erbjuder vi professionell hjälp med felsökning, reparation, uppgradering, m.m. åt både privatpersoner och företag.


Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren vår Kundservice får.

Läs mer...

Här hittar du kontaktuppgifter och öppettider för Kundservice och Support.

Läs mer...

Här finns prislista för reparations- och servicearbeten:

Reparation / Uppgradering
På platsen-service
Tillägstjänster vid köp

Läs mer...

Vi erbjuder nu servicetjänster på plats i Göteborg, Uddevalla, Malmö och Stockholm

Läs mer...

Elektroniska licenser

Här får du information om hur vi hanterar garanti- och serviceärenden.

Läs mer...

Så felsöker du din dator.

Läs mer...

Här finns telefonnummer och adresser till tillverkare med egen support.

Läs mer...

Har du gjort en felanmälan och ska göra en retur av din vara men är osäker på hur du ska förpacka den? Kolla vår guide!

Läs mer...

Här finns information om olika tillverkares bestämmelser om döda pixlar

Läs mer...

Här kan du hitta produktinformation, specifikationer, recensioner och test av utgångna produkter.

Läs mer...