Inet Torp, Uddevalla

Inet Torp flyttar till webben

Butiken tackar för sig med en avskedsrea

Den 24 mars 2019 så tackar vår butik i Torp för sig och flyttar sin verksamhet till vår webbplats. Vi vill sträcka ut en hand till våra lojala kunder och tacka er för att ni besökte oss under tiden vi var här.

Som tack för er lojalitet kommer alla våra kunder i Torp under 2019 att få en gratis hemleverans med bud från vårt centrallager. Skulle ni vilja besöka oss efter den 24:e så är ni hjärtligt välkomna till vår butik på Ringön som bara ligger 45 minuter bort.

Här nedanför har vi samlat information som kan vara viktig för dig som kund på Torp.

Beställningar

  • Under mars månad kommer vi kontakta alla kunder med innestående beställningar.
  • Gäller det varor som inte har släppts ännu kommer vi erbjuda att ”flytta” inneliggande beställning till vår butik på Ringön, alternativt till vår webb.

Service

  • Inet Torp kommer hantera pågående serviceärenden, och du kan hämta ut produkterna fram till den sista öppningsdagen.
  • Har du inte möjlighet att göra detta så skickar vi hem allt till dig, helt kostnadsfritt.
  • Från 24 mars kommer vår butik på Ringön att ta emot era eventuella reparationer och garantiärenden.
  • Ni kommer även kunna skicka in reparationer och garantiärenden till oss via vår hemsida.

Garantier

  • Måste jag skicka in garantiärenden, och vem står då för frakten?
    Har du inte möjlighet att vända dig till någon av våra andra butiker så kan du självklart skicka in varan. Vi står för frakten tur & retur under garantitiden.
  • Vad händer med min garanti på varor jag köpt i butiken?
    Inget är förändrat. Du behåller din garanti precis som vanligt. Du kan enkelt skapa en felanmälan via vår hemsida eller så vänder du dig till någon av våra butiker.

Presentkort

  • Skulle ni ha aktiva presentkort kommer dessa givetvis både fungera på webben och i alla våra butiker, inkluderat Ringön.