Lenovo Premium Care
Till den här modellen inkluderas två år Lenovo Premium Care, en särskild supportjänst för Legion- och Yoga-laptops.
Se videon eller läs nedan om vad det innebär.
Till den här modellen inkluderas två år Lenovo Premium Care, en särskild supportjänst för Legion- och Yoga-laptops.
Se videon eller läs nedan om vad det innebär.
Med Premium Care får du exklusiv tillgång till en helt egen lokal supportavdelning med tekniker specialiserade på just Legion och Yoga. Du ringer till ett och samma nummer oavsett fråga, eller pratar med dem via chat eller mail om du föredrar det.
Premium Care-supporten hjälper dig med mer än bara hårdvaran. De är utbildade i en lång rad olika mjukvaror och är din one-stop-shop för support. De hjälper dig även komma igång när du köpt datorn och erbjuder kostnadsfri årlig hälsokontroll av både hårdvara och utvald mjukvara.
Skulle de inte hitta en lösning över distans får du på-platsen-support i hela Sverige, redan nästa arbetsdag. Om du exempelvis jobbar hemma eller är en professionell gamer som inte har råd att vara utan dit dator under en serviceprocess är detta VIP-upplevelsen du letar efter.
Du behöver inte fylla i krångliga formulär eller registrera din dator hos Lenovo för att få tillgång till Premium Care, utan det är bundet till serienumret på din dator. Så det är bara att luta dig tillbaka i vetskap om att när ett problem skulle uppstå, så har du supporten redo när du behöver den.
Skillnaden | Vanlig support |
Premium care |
---|---|---|
Teknisk support | 09.00-18.00 | 09.00-18.00 |
Reparationsservice | Du skickar till verkstad | De kommer till dig |
Reparation nästa arbestdag | ||
Kom-igång-hjälp | ||
Direkttillgång till specialist | ||
Mjukvarusupport 3:e part | ||
Årlig hälsokontroll | ||
Snabba svar (e-post, inom 2h) |