Trygg E-HandelPrisjaktPricerunnerSweClockers

Kampanjbanner

Populära kategorier

Visa alla

Senaste nytt

Visa alla

Nothing Ear (a) Vit

Har nu använt produkten i över 3 månader och fått en ganska bra uppfattning om vad jag gillar och ogillar med Nothing Ear (a). Sammanfattningsvis så kan jag säga att till rabattpriset på 790 kr är dessa grymma! Detta är egentligen första gången jag använder trådlösa earbuds och är förvånansvärt nöjd. Ljudkvalitén både på samtal och musik är riktigt vass. Mjukvara som kommer i form av appen Nothing X har en inbyggd equalizer som gör det lätt att hitta den ljudprofil som man föredrar (föredrar själv mer framstående mids och treble). Appen tillåter dig också skräddarsy funktionerna på touch-knapparna, kan till exempel byta låt, höja/sänka volym, stänga av ANC etc. Om man vill kan man också ha 2 enheter anslutna samtidigt. En liten bonusgrej som jag älskar är att inställningar sparas i hörlurarna, inte bara i din enhet. Gör det enkelt att byta mellan mobiler. Budsen kommer med inbyggd ANC/brusreducering. Med tanke på att dessa inte är stora hörlurskåpor så är ANCn ganska bra; de stänger inte ute allt ljud men man märker att irriterande bakgrundsljud försvinner. Mikrofonen i samtal är (enligt andra) tillfredsställande, även om det finns bättre hörlurar för samtal på marknaden. I rusningstrafik i tunnelbanan så får mikrofonen kämpa en del för att hålla ute andra samtal och ljud tyvärr. Touchknapparna på hörlurarna är lite pilliga men funkar relativt bra, men det händer att en av dem inte funkar ibland. Designen på både hörlurarna och etuiet är otroligt läckra och är verkligen framstående jämfört med konkurrenter; Nothing kan verkligen sina grejer. Etuiet är litet och diskret och får lätt plats i fickan. Enda nackdelen är att det kan vara pilligt att öppna, speciellt med bara en hand. Överlag ett par riktigt bra hörlurar för priset

5 av 5 stjärnor.
Nothing Ear (a) Vit
2026‑06‑25