Vi använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser.

Trygg E-HandelPrisjaktPricerunnerSweClockers

Grattis Axel Soulard!

Tolfte Inet-medarbetaren att få Suverän Service

Axel Soulard på kundservice fick i september utmärkelsen Suverän Service.


Detta är första gången för Axel och tolfte gången en Inet-medarbetare mottager utmärkelsen. Detta är andra utmärkelsen Inet-medarbetare mottagit i september och på huvudkontoret firades detta återigen med tårta och applåder. Axel svarar här på frågor om vad han tror är nyckeln till utmärkelsen.

Vad tycker du är viktigast att tänka på i möte med kunderna?

- Det viktiga för mig att tänka på i samtal med kund är att vara lyhörd och låta kunden förklara på ett sätt som de själva känner sig bekväma och hemma med. Sedan anpassar man sitt eget språk och kunskapsnivå efter det.

- Men att vara glad och positiv tycker jag nog är det viktigast av allt faktiskt, jag vill att de som pratat med mig vill ringa in även nästa gång de behöver hjälp.

Varför tror du att just du vann?

- Jag tror att jag vann för att jag aldrig släpper ett ärende innan jag själv är helt övertygad om att jag gjort allt jag kunnat för att hjälpa, säger Axel Soulard.

Suverän Service delas ut av företaget Better Business som för Inets räkning genomför mätningar med Mystery Shopper-metoden. Inet granskas då kritiskt och anonymt mot MSPAs branschstandard. Utmärkelsen ges till de som utför exceptionell och minnesvärd service. Sedan 2014 har totalt elva av Inets medarbetare fått utmärkelsen.

Publicerad 2017‑09‑27, redigerad 2024‑02‑26.

Senaste nyheter